Link-uri absolute vs Link-uri relative – valoare SEO

Nici un comentariu

Discuția se pune pe tema dintre link-uri absolute și link-uri relative și valoarea lor SEO. Semnificația individuală a fiecăruia a fost contestată, dar se consideră pe scară largă ca link-urile absolute oferă o mai buna valoare SEO pe ansamblu decât link-urile relative.

Mulți cred că link-urile absolute au mai mult potențial pentru obținerea unei bune indexări în motoarele de căutare pentru site-ul tău. Nu ar trebui să se facă într-adevăr o diferență, dar mulți ajung la concluzia ca acest lucru este un motiv suficient.

Mai mult decât atât, screperele de conținut și servicii RSS pot „reutiliza” conținutul legitim (sau nu). În orice caz, nu ar trebui ca un back-link propriu sa fie atribuit site-ului dvs.? Această situație se obține prin link-urile absolute. Deși acest lucru este un argument minor, este încă de valoare.

Despre noi și blog-ul nostru

Suntem o agenție de servicii complete care oferă soluții de marketing digital convingătoare. Soluțiile noastre câștigătoare și experiența vă vor ajuta la obținerea unor rezultate excelente în mai multe domenii-cheie.

Abonează-te la newsletter!

Consultanță SEO la 30 €

Vă oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să-și mărească numărul de căutări organice și să concureze pentru prima pagină în Google -  Top 10 la cuvinte cheie extrem de competitive. Dorești să primești o analiză detaliată a site-ului tău? Vrei ca specialiștii noștri să-ți dea sfaturi despre ce anume trebuie făcut pentru ca afacerea ta să crească în motoarele de căutare? Atunci cere o consultație SEO la prețul de 30 €. Vei primi raportul complet și analiza SEO a site-ului tău.

SEO

Promovare în Google

Mai multe articole de pe blog

Vezi toate articolele