Există backlinks-uri care pot face rau PageRank-ului site-ului meu?

Nici un comentariu

Răspunsul este simplu – nici un backlink nu poate face rău PageRank-ului site-ului tău. Cum putem ști în mod sigur acest lucru? Ei bine, unii dintre concurenții dumneavoastră vor lega continuu site-ul dvs. de fermele de link. Un astfel de scenariu este dincolo de controlul tău. Din acest motiv, Google nu poate penaliza site-ul dvs. pentru orice legătură de intrare.

Pe de altă parte, poți fi penalizat pentru legături externe ilegale. Este foarte recomandat să nu se lege de orice site sau grup de site-uri care pot fi implicate în practici de căutare umbrite sau lipsite de etică. Acest lucru ar putea duce înscrierea în blacklist de către Google, în cele din urmă la ruinarea strategiei de SEO. Evitați această situație cu orice preț și asigurați-vă că toate link-uri externe indică surse de încredere.

Singurul lucru care este cel mai dezamăgitor, este lipsa aparentă de gândire în crearea site-ului și scopul, care, la rândul său, creează o ocazie ratată la cele mai multe afaceri online pentru a avea succes.

Perspectiva noastră personală este că tot mai multe magazine online și site-uri, nu se mândresc cu site-urile lor ci arată clienților lor o pasiune pentru ceea ce fac. Ei pun preț pe furnizarea de servicii și produse bune clientului.

Ce trebuie să rețineți este că site-ul dvs. este o reflectare directă a afacerii dvs. Aspectul site-ul dvs. este cel mai important factor în determinarea ratei de succes potențial. Pe scurt, în cazul în care site-ul dvs. nu arată profesional sau plăcut pentru ochi la prima vedere, majoritatea oamenilor nu vor cumpăra produse și / sau servicii de la dvs considerând că nu sunt de calitate.

La celălalt capăt al scalei, ați putea cădea în capcana de a merge peste limită cu design-ul și puteți complica lucrurile cu grafică ostentativă la prețuri mari. Veți obține un website mare cu aspect plăcut și foarte estetic, dar pericolul că site-ul dvs. să nu fie fiabil și, uneori poate dura prea mult timp ca să se încarce. Nu este nimic mai rău pentru un client dacă încearcă să viziteze un site care se încărcă lent, dar de cele mai multe el va închide fereastra browser-ului complet frustrat. Acest lucru va costa în cele din urmă afacerea ta.

Altor contraprestații majore (dacă nu cel mai important), la proiectarea unui site web este conținutul. Nu doar link-uri, ci conținutul creat cu pasiune, relativitate, precum și înțelegerea clientului. Când cineva caută ceva, în special, și vizitează site-ul dvs., va avea un motiv. Site-ul dvs. trebuie să aibă ceea ce doresc vizitatorii, fie un produs, serviciu, și / sau informații. În cazul în care nu sunt în măsură să obțină ceea ce caută, ei vor trece la site-ul următor și așa mai departe. Pentru a putea obține vizitatorii dvs. trebuie să le dați un motiv. Oferindu-le conținut de calitate va atinge acest obiectiv.

S-au scris nenumărate articole pe tema greșelilor de proiectare a site-ului, legate de design, dar privind de afară atunci când se analizează fie proiectarea unui site web amintiți-vă că site-urile simple, clare, informative și bine concepute sunt cele mai de succes.  Dacă vă doriși mai multe vânzări uitați-vă la site-ul dvs. și analizați-l în mod deschis și sincer. Cheltuirea banilor pe îmbunătățirea site-ul dvs. este o investiție mult mai bună decât să aruncați banii în încercarea de a face publicitate și comercializa un site care pur și simplu nu este suficient de bun pentru a vinde produsul sau serviciile tale.

Dacă sunteți în căutarea unui model de site sau a unui site web personalizat proiectat, să fiți conștienți de cele de mai sus și să fiți pregătiți să cereți designer-ului să răspundă la întrebările alese de dvs. pentru a vă asigura că banii plătiți pe crearea site-ului vor fi de folos. Punerea întrebărilor nu vă va costa nimic, și în acest sens ați putea salva de fapt o grămada de bani pe termen lung. Noțiunile de bază ale site-ul chiar sunt vitale pentru economisirea banilor și timpului. Cu cât site-ul funcționează în mod corespunzător, cu atât mai repede va fi capabil să vă aducă avantajele unui e-business de succes.

Primele greșeli pe care le fac începătorii este de a pune numele site-ul lor în textul ancora. Cu excepția cazului în care site-ul dvs. conține cuvinte cheie, aceasta duce la pierderea unui de link perfect. Amintiți-vă că Google pune o importanță foarte mare pe aceste texte de ancorare și ar trebui să folosiți întotdeauna cuvintele cheie.

A doua greșeală este încercarea de a pune fiecare cuvânt cheie în text ancoră. Există două greșeli în această tehnică. 1.) Google atribuie greutate la fiecare cuvânt în textul ancoră, deci, dacă există o mulțime de cuvinte de umplutură (comune sau în fraze lungi), ei vor „dilua” cuvintele tale țintă.

Potrivit sondajelor recente, două realizate de Forrester Research și Gartner Group, site-urile de comerț electronic pierd de la 1,1 miliarde $ la  1,3 miliarde $ din venituri în fiecare an cauzate de site-urile cu încărcare lentă. În cazul în care o pagină durează prea mult timp pentru a încărca, potențialul tău client nu va aștepta. În cele din urmă vă costă afacerea.

Asigurați-vă că ați inclus META tag-uri corespunzătoare în codul HTML al fiecărei pagini a site-ului. META tag-urile sunt coduri HTML care permit motoarelor de căutare să determine ce cuvinte cheie sunt relevante pentru un anumit site. Aproximativ 80% din traficul website-ul provine de la cele opt motoare de căutare. Ar fi o idee bună să vă asigurați că apelați la o agenție de optimizare SEO care știe cum să vă optimizeze paginile dvs. de web înainte de a proiectarea site-ul dumneavoastră. Acest lucru vă va salva o mulțime de dureri de cap pe termen lung. Pentru informații suplimentare privind designul site-ului vedeți pagina „Creare site„.

Fiți prudent atunci când selectați culoare de fundal și culorile textelor. Textul nu trebuie să fie greu de citit. Întotdeauna să fie în concordanță cu tema de fundal de pe fiecare pagina a site-ului. Site-ul dvs. ar trebui să fie frumos organizat și uniform. Țineți minte, culorile care afectează starea de spirit și vor avea un impact asupra vizitatorilor, de asemenea. Culori luminoase cum ar fi galben și portocaliu, pentru că sa deveniți mai vesel sau fericit, în timp ce culori cum ar fi albastru și violet au un efect calmant. Culorile închise, cum ar fi maro și negru au un efect deprimant. O regulă bună ar fi utilizarea de culori bazate pe tipul de efect pe care încercați să îl realizați.

Pagina ta principala ar trebui specifice vizitatorilor exact ce le oferă. De câte ori ați vizitat un site și nu v-ați dat seama exact ce vindeau? În cazul în care un potențial client nu poate găsi produsul sau serviciul dvs., cu siguranța va pierde o mulțime de timp în căutarea lui. Vor căuta site-ul următor și, probabil, nu se vor mai întoarce pe site-ul dvs. Site-ul dvs. trebuie creat pentru un anumit scop fie că este vorba de informații, un produs sau serviciu.

Designul site-ul dvs. trebuie să fie ușor de navigat. Publicați link-uri de navigare în partea de sus, de jos, stânga sau dreapta a paginii. Folosiți tabele pentru a alinia perfect link-urile. Dacă doriți să creați butoane grafice pentru a naviga pe site-ul dvs., rețineți că, cu fiecare grafic pe care îl adăugați la pagina dvs., va dura mult mai mult pentru că pagina dvs. să se încarce. Dacă aveți puține link-uri de navigare, folosirea butoanele grafice va fi ok. Dacă aveți peste șase link-uri, ar fi înțelept să utilizați pur și simplu link-uri text pentru a menține timpul de încărcare scăzut.

Dacă trebuie să utilizați cadre, folosiți-le rar. Dacă nu folosiți cadre site-ul dvs. poate să arate neprofesional. Evită trimiterea vizitatorii dintr-o parte în alta pentru a vizualiza conținutul. Acest lucru poate fi foarte iritant și cauza plecarea vizitatorilor. Dacă trebuie să utilizați cadre, oferă vizitatorilor posibilitatea de a alege. Încercați să păstrați numărul de clicuri necesare pentru a ajunge de la pagina principala la orice altă pagină de pe site-ul dvs. până la patru. Vizualizați în minte, vizitatorii de pe site-ul dvs.: cum pot intra pe site, cum navighează între pagini. Întotdeauna este bine să aveți legături bune de navigare pe fiecare pagina și de pe logo-ul companiei.

Proiectați un e-book calitate pentru a-l oferi vizitatorilor. Nu e la fel de greu pe cât pare. Dacă se poate crea o pagină web, puteți crea un e-book. Accentul de e-book ar trebui să complimenteze site-ul tău. Pur și simplu scrie despre pasiunea ta. În cazul în care pasiunea ta sunt vânzările, atunci ați putea împărtăși unele dintre cunoștințe și experiența ta pentru a oferi un ghid complet de formare în  vânzări. În cazul în care pasiunea ta este bazată pe afaceri la domiciliu, ai putea scrie un e-carte despre cum să înceapă propria afacere la domiciliu.

Despre noi și blog-ul nostru

Suntem o agenție de servicii complete care oferă soluții de marketing digital convingătoare. Soluțiile noastre câștigătoare și experiența vă vor ajuta la obținerea unor rezultate excelente în mai multe domenii-cheie.

Abonează-te la newsletter!

Consultanță SEO la 30 €

Vă oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să-și mărească numărul de căutări organice și să concureze pentru prima pagină în Google -  Top 10 la cuvinte cheie extrem de competitive. Dorești să primești o analiză detaliată a site-ului tău? Vrei ca specialiștii noștri să-ți dea sfaturi despre ce anume trebuie făcut pentru ca afacerea ta să crească în motoarele de căutare? Atunci cere o consultație SEO la prețul de 30 €. Vei primi raportul complet și analiza SEO a site-ului tău.

SEO

Promovare în Google

Mai multe articole de pe blog

Vezi toate articolele