Este necesara inscrierea in motoarele de cautare?

Nici un comentariu

Răspunsul simplu este da – înscrierea în motoarele de căutare este necesară. Majoritatea motoarelor de căutare în zilele noastre (mai ales Google) accesează cu crawlere și indexează paginile urmând link-urile (legăturile). Folosind această logică, un singur link de intrare de la orice pagină deja indexată va identifica pagina dvs. către motorul de căutare. Ulterior, în cazul în care pagina are link-uri către alte pagini din cadrul site-ul dvs., acestea vor fi indexate … și așa mai departe.

Din acest motiv, link-ul de intrare este foarte important. De fapt, marketing-ul de backlink poate fi foarte important pentru optimizarea SEO. În teorie, deși, un proprietar de site-uri nu ar trebui să iese la „vânătoare” de link-uri. În cazul în care conținutul prezentat este de interes, util, și / sau important, există o tendință naturală în rândul utilizatorilor de web să se lege de aceste informații. Aceasta este baza pentru algoritmul Google PageRank.

Așa că, indexarea site-ului dvs. în motoarele de căutare nu poate face rău site-ului dvs. În plus, zilnic aproximativ 25 de minute de muncă vă pot aduce beneficii de optimizare SEO. Și odată ce este de ajuns … veți vedea rezultatele beneficiilor. Backlink-ul ajută ca site-ul dvs. să fie mai repede accesat cu crawlere și mai des.

Trebuie remarcat faptul că înscrierea site-ului dvs. la Google, Yahoo, Bing, si multe altele nu costa nici o taxă. Multe companii SEO afirmă că trebuie să plătească pentru a fi indexate. Acest lucru este o minciună și vă sfătuim să vă feriți de aceste companii. Acestea sunt interesate doar de bani și nu de interesul dumneavoastră.

Hai să îți dăm un exemplu. Vrei să pleci în vacanță fără a lua o hartă la tine? Este destul de greu pentru a găsi drumul în unele locuri, fără o hartă. Cât de greu ar fi dacă ați încercat această aventură fără o hartă? Totuși, aceasta este exact ceea ce oamenii fac în fiecare zi în lumea online. Au încercat să construiască propria afacere online, fără a avea o hartă pentru succes. Apoi, după luni sau ani de rătăcire on-line, au fost frustrați și vor închide afacerea. Ei merg mai departe spunând că internetul nu funcționează pentru ei. Motivul pentru care nu le merge afacerea online este că ei nu au o hartă și nu au site-ul indexat în motoarele de căutare!

Nu trebuie să vă pierdeți site-ul în multitudinea de afaceri on-line. Mai jos vă vom explica cei zece pași pentru a vă ajuta să vă îndreptați în direcția cea bună. Vă vom oferi un fundament de bază pentru a construi o afacere de succes online.

Luați în considerare faptul că o hartă a site-ului (sitemap) vă va aduce profituri de marketing pe Internet.

1. Alegeți o piață vizată

Cea mai mare greșeală pe care majoritatea oamenilor o fac atunci când încep o afacere este că ei aleg un produs și apoi încearcă să găsească persoanele care doresc să-l cumpere. În cazul în care este direcția pe care incepand de la in calatoria voastra, atunci aveți de gând direcția opusă destinație. Întreprinderile înțelepți operează de la un concept diferit. Ei aleg o piață în primul rând, și apoi ei alege un produs acei oameni cautati. Cu alte cuvinte, în loc de a încerca să găsească duce pentru a vinde produsul lor a, le conduce vizate și apoi să le cereți ceea ce doresc să cumpere.

Mulți nici măcar nu iau în considerare obiectivele necesare pentru pornirea unei afaceri până când nu știu exact dacă vor obține rezultate pozitive. Gândiți-vă la clienții vizați în primul rând. Apoi, puteți să vă gândiți la produsul promovat pentru acele persoane. Ai prefera 1.000 de vizitatori zilnic pe site-ul tău din audiență generală sau 10 vizitatori care sunt disperați și dispuși să plătească orice preț pentru a-ți cumpăra produsele? Dacă ești deștept, vei alege pe cei care sunt gata să cumpere!

2. Promovarea unui produs

Mai departe, aveți nevoie să promovați produsele sau serviciile pentru această piață. Nu vă axați dprograme de oar pe marketing-ul de afiliere care vă iese în cale. Există trei căi majore de a vinde un produs on-line:

a. Puteți crea propriul produs exclusiv.

Aceasta este cea mai buna oportunitate pe care o ai. Dacă vă dezvoltați propriul produs, puteți alege și prețul, vinde drepturile de retipărire altora, înființa un program de afiliere, etc. Nu spune că nu poți face acest lucru. Zeci de mii de antreprenori inovatori au folosit propriile produse de informare la începutul carierei lor. Aveți posibilitatea de a face același lucru.

De-a lungul vieții, suntem siguri că ați învățat câte ceva. Poate știți pe cineva care are cunoștințele potrivite pentru a vă crea propriul produs și care v-ar putea oferi ajutor să vă creeze un produs dacă împărțiți drepturile de autor. Nu sări pe lângă această oportunitate și nu spuneți că nu se poate face.

b. Ai putea cumpăra drepturile de la un produs deja creat.

Poți cumpăra drepturile de produse de succes pentru 500 dolari – 20.000 euro. În cazul în care altcineva a creat un produs care știți că se vinde foarte bine, îi puteți oferi o taxă mare pentru drepturile de autor. În acest fel puteți obține propriul produs și nu trebuie să plătiți nici un ban din drepturi de autor. Puteți să căutați prin reviste de marketing produsele care sunt cel mai bine vândute. Apoi, îi puteți contacta și cere drepturile de Internet exclusive pentru produsul lor pentru un anumit procent din profiturile sau o taxă în avans.

c. Ai putea participa la un program de afiliere.

Dacă sunteți la începutul afacerii on-line, acest lucru poate fi o alegere bună. Deși nu aveți posibilitatea de a vă crea propriul produs sau să cumpărați dreptul de autor puteți alege un program de afiliere. Asigurați-vă că produsele pe care le promovați sunt cele vizate de piață. De asemenea, trebuie să acordați o atenție deosebită profiturilor pe care le primiți de la fiecare vânzare.

Dacă sunteți plătit cu doar 5% comisioane pentru vânzări de produse a câte 10 euro, veți face doar 50 de cenți per client. Ar fi nevoie de 2.000 de clienți pentru a produce un profit de 1.000 euro. În acest fel nu poți face bani on-line! Caută produse cu prețuri mai mari și comisioane mai mari … mai ales comisioane de 25% sau mai mari.

3. Crează-ți o poziție unică a vânzărilor

Crează-ți o poziție unică pentru produsul sau serviciul dvs. Prea multe companii încearcă să vândă același produse on-line. Nu poți fi la fel ca cel de langă tine și să te aștepți să faci profit într-o economie globală. Doar faptul că site-ului de lângă tine îi merge nu înseamnă că și ție îți va merge.

Trebuie să creați unicitate pentru produsul sau oferta dvs. Ce puteți oferi dvs și altcineva nu poate? Poți să ofere garanții mai bune, servicii mai bune clienților, suport tehnic mai bun, transport mai repede, sau prețuri mai mici. Gândește-te la ceva care te va face unic în afară de ceilalți concurenți online și spune în detaliu complet ceea ce este.

4. Alege un nume de domeniu și serviciu de găzduire

Următorul pas este de a alege un nume de domeniu care descrie compania dvs. și oferta. Încercați să le păstrați cât mai scurte și descriptive despre afacerea dvs., pe cât este posibil. Evitați utilizarea liniilor sau greșelilor de scriere ale produsului. Ambele lucruri vor face ca oamenii să părăsească repede site-ul dvs. în cazul în care scrieți așa. Altcineva va fi obținere trafic gratuit pentru ceea ce tu ai muncit din greu pentru a obține.

Pentru hosting, alege cele mai bune servere de ultimă generație deoarece acestea au cel mai rapid serviciu de clienți și asistență tehnică. Testați-le. Veți primi un răspuns într-o oră … oricând 24 de ore pe zi.

5. Creați un site prietenos cu clienții

Următorul pas în acest proces este de a creat un site și de a-l optimiza pentru ca lumea să îl vadă. Apelați la specialiști pentru a vă crea designul site-ului și aplicațiile necesare pentru a fi fiabil și ușor de navigat. Clienții dvs trebuie să poată cumpăra ușor de pe site și să ajungă la informațiile necesare.

Nu căuta cele mai ieftine companii de webdesign deoarece chiar dacă banii sunt o problemă nu te vei alege decât cu un site de tot plânsul. Calitatea înseamnă bani și nu tot ceea ce este ieftin este și bun. Așa că apelează la profesioniști care pot să vă facă site-ul dvs. profesional.

La proiectarea site-ul dvs., solicitați-i web designer-ului exact ceea ce doriți și păstrați legătura cu acesta pe parcursul derulării proiectului. Solicitați ca site-ul să conțină formulare de comandă pentru comenzi on-line, instrumente de plată electronice paypal, card de credit. Asigurați-vă că toate link-urile sunt ușor de înțeles. Încercați să păstrați site-ul simplu. Gândiți-vă ca un client, nu ca proprietarul afacerii.

Clienții dvs. nu sunt aproape la fel de interesați de afacerea ta ca și tine. Asigurați-vă că pentru obține beneficii de pe urma site-ului să aveți datele de contact sau informații esențiale în partea de sus a site-ului. Mai mult de jumătate din vizitatorii de web vor citi aceste informații. Deci, va trebui să le dați informațiile de care au nevoie cât mai repede posibil. Normele pentru orice tip de afacere sunt beneficii, beneficii, și mai multe beneficii.

6. Oferiți-le Freebie

Una dintre cele mai importante chei în dezvoltarea traficului și a vânzărilor site-ului dvs. este de a oferi întotdeauna ceva gratuit (Freebie) ca un factor de stimulare. De exemplu, puteți afișa pe site-ul dvs. rapoarte meteo, știri și mai multe. Puteți să le oferiți cărți sau documente gratuite pentru cei care se abonează la newsletter. Puteți să le oferiți cupoane cadou, discount-uri sau transport gratuit pentru abonați.

Ai nevoie de un Greebie, indiferent de ce tip de afacere ai. Creați un Freebie și analizați-l. Adăugați un message board sau un alt tip de program pe site-ul tău. Dă un demo gratuit de software sau orice altceva. Creați ceva pe care le puteți da gratuit pe site-ul dvs. pentru a atrage vizitatori.

7. Fă-ți un Newsletter

Aproape fiecare marketer de internet știe să-și dezvolte propria sa listă de abonați abonați la newsletter. Este indicat să trimiteți un newsletter săptămânal prin e-mail. Sau puteți trimite Știrea Zilei. Alte persoane trimit doar emailuri cu noutăți, promoții, cele mai importante actualizări.

Indiferent ce alegi să faci, șansa va fi de partea ta, dacă te concentrezi pe construirea unei liste de abonați la e-mail loiali. Foarte rar clienții cumpără de la tine de la prima vizită pe site-ul tău. Cei mai mulți dintre aceștia vor primi newsletterul tău, stau timp de câteva săptămâni sau luni, iar apoi cumpără de la tine. Ei trebuie să fie convinși înainte dacă sunt dispuși să cheltuiască banii cu produsele sau serviciile tale.

Am constatat că cele mai eficiente vânzări provin din publicitatea offline. De exemplu, ați putea achiziționa spațiu publicitar prin bannere și anunțuri pe site-uri cu autoritate în Google, unde veți obține link-uri direcționate spre afacerea ta. Poți obține vizitatori de pe alte bloguri sau pagini de Facebook care sunt vizitate de un număr mare de public.

Evitați acele site-uri sau pagini de Facebook care fac reclamă la foarte multe site-uri deoarece afacerea dvs se va pierde în multitudinea de site-uri.
Odată ce aveți îndeplinite aceste puncte de vedere veți obține o bună optimizare SEO iar site-ul dvs. va avea o buna promovare.

Despre noi și blog-ul nostru

Suntem o agenție de servicii complete care oferă soluții de marketing digital convingătoare. Soluțiile noastre câștigătoare și experiența vă vor ajuta la obținerea unor rezultate excelente în mai multe domenii-cheie.

Abonează-te la newsletter!

Consultanță SEO la 30 €

Vă oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să-și mărească numărul de căutări organice și să concureze pentru prima pagină în Google -  Top 10 la cuvinte cheie extrem de competitive. Dorești să primești o analiză detaliată a site-ului tău? Vrei ca specialiștii noștri să-ți dea sfaturi despre ce anume trebuie făcut pentru ca afacerea ta să crească în motoarele de căutare? Atunci cere o consultație SEO la prețul de 30 €. Vei primi raportul complet și analiza SEO a site-ului tău.

SEO

Promovare în Google

Mai multe articole de pe blog

Vezi toate articolele