Elementele de bază SEO: 6 Elementele esentiale pentru Optimizarea site-ul dvs.

Nici un comentariu

Optimizarea motorului de bază de căutare (SEO) este fundamentală și esențială. SEO vă va ajuta să poziționați site-ul dvs. în mod corespunzător pentru a fi găsit atunci când clienții doresc să cumpere ceva de pe el.

Care sunt motoarele de căutare cele mai căutate? Cum se poate construi site-ul dvs. într-un mod care vă va satisface atât vizitatorii cât și clienții, precum si Google, Bing și alte motoare de căutare? Cel mai important, cum poate ajuta SEO ca siteul dvs să devină mai profitabil?

Subliniem importanța de bază SEO folosind următoarea analogie: SEO este ca zaharul dintr-o prăjitură.

Deși introducerea în SEO este destinată pentru cei necunoscători, sfaturi importante exista chiar și pentru profesioniști cu experiență SEO care au optimizat site-uri de ani de zile.

Ce este SEO, mai exact?

Scopul fundamental SEO nu este de a trișa sau “de a ne juca” cu motoarele de căutare. Scopul SEO este de a:

– Crea o mai mare experiență utilizatorilor.

– Comunica motoarelor de căutare intențiile dvs., astfel încât acestea să poată recomanda site-ul dvs. pentru căutările relevante.

1. Site-ul dvs. este ca un tort

Gândiți-va la siteul dvs ca la un tort

Gândește-te la site-ul tău ca la un tort !

Elementele de bază SEO: 6 Elementele esentiale pentru Optimizarea site-ul dvs. Elementele de bază SEO: 6 Elementele esentiale pentru Optimizarea site-ul dvs. seo tort

Link-uri tale, reclama plătită și social media acționează ca cireașa de pe tort, dar conținutul dvs., arhitectura informațiilor, sistemul de management al conținutului, precum și actul de infrastructură ca zahărul face tortul mai gustos. Fără zahăr, tortul este fără gust, plictisitor, și sfârșește aruncat la gunoi.

Ambele torturi arată la fel? NU !

Elementele de bază SEO: 6 Elementele esentiale pentru Optimizarea site-ul dvs. Elementele de bază SEO: 6 Elementele esentiale pentru Optimizarea site-ul dvs. seo tort

2. Ce Motoare de căutare sunt potrivite?

Motoarele de căutare triază siteurile cât mai bine în funcție de cuvintele cheie la care fac referire utilizatorii și în funcție de site-uri și conținut. Siteul care este cel mai relevant pentru ceea ce cauta utilizatorul este primul în căutare. Deci, cum se determină relevanța?

Conținutul: este determinat de tema siteului, textul de pe fiecare pagina, titlurile și descrierile care sunt date.

– Performanța: Cât de rapid este site-ul dvs. și dacă funcționează în mod corespunzător?

Autoritatea: Site-ul dvs. are conținut suficient de bun pentru a lega (backlink) sau a face alte site-uri cu autoritate să utilizeze site-ul dvs. ca referință sau să citeze informații care sunt disponibile?

– Experiența utilizatorului: Cum arată site-ul? Este ușor de navigat pe el? Oferă siguranță? Are o rată ridicată de respingere?

3. Ce Motoare de căutare nu sunt indicate?

Motoarele de căutare tip  spyders (păianjeni) au doar o anumită cantitate de stocare a datelor, astfel încât, performanța siteului este umbrită în tactici care încearcă să va păcălească, iar pe termen lung va fac mai mult rău decât bine.

De evitat:

– Cuvinte cheie sufocante și prea multe: Suprasolicitarea de cuvinte cheie pe paginile dumneavoastră.
– Link-uri plătite: cumpărarea de link-uri nu va duce nicăieri atunci când vine vorba de SEO (să fiți avertizați)
– Experiența slaba a utilizatorilor: Prea multe anunțuri și ceea ce face prea dificil pentru oameni să găsească conținutul pe care îl caută va crește doar rata de respingere. Rata de respingere va determina alte informații despre site-ul tău. De exemplu, dacă e de 80 % sau mai mare și aveți conținut pe site-ul dvs., ceva este în neregulă.

4. Nu uitați să Optimizați pentru multi-canale

multichannel-optimization Elementele de bază SEO: 6 Elementele esentiale pentru Optimizarea site-ul dvs. Elementele de bază SEO: 6 Elementele esentiale pentru Optimizarea site-ul dvs. multichannel optimization

Strategia de cuvinte cheie nu este importanta doar să se pună în aplicare pe site, ci ar trebui să se extindă la alte platforme off-site, de optimizare multi-canal. Aceste platforme multi-canal includ:

->Facebook
->Twitter
->LinkedIn
->Email
->Offline, cum ar fi reclame de radio și televiziune

Fiind în concordanță cu expresiile de cuvinte cheie în cadrul acestor platforme vă vor ajuta nu numai pentru o bună poziționare ca branding, dar, de asemenea va instrui utilizatorii să folosească expresii specifice pentru optimizare.

5. Siteul dvs să fie în concordanță cu numele de domeniu

Numele de domeniu este atât de important pentru fondul de ansamblu, astfel ca o bună practică este mai bine să folosim domenii fundamentale sub-director (example.com/awesome) comparativ cu sub-domenii (awesome.example.com). Cele mai bune practici cu nume de domenii sunt:

– Domenii consistente: Dacă tastați www.example.com, dar apoi tipul cu doar example.com și “www” nu redirecționează la www.example.com, ceea ce înseamnă că motoarele de căutare văd două site-uri diferite. Acest lucru nu este eficient, iar eforturile tale SEO globale se va dilua în linkuri inbound, iar site-urile externe vor fi conectate la www.example.com și example.com.

– Păstrați domeniul vechi: Domeniile vechi sunt mai bune decât cele noi, dar dacă cumpărați un domeniu vechi, asigurați-vă că proprietarul anterior nu a făcut nimic dubios pentru a determina ca domeniul să fie penalizat.

– Cuvinte cheie în URL: având cuvinte-cheie pe care încercați să le ridicați în rang pentru domeniul dvs. vă vor ajuta.

5. Optimizarea pentru diferite tipuri de rezultate

În plus față de optimizare desktop, asigurați-vă că vă concentrați și pe optimizarea mobil și tableta, precum și alte medii.

– Creați un conținut bogat în media cum ar fi video, deoarece este ușor pentru a obține un videoclip în prima pagină decât de a obține o pagină de text simplu.

– Optimizați conținutul de bază non-text, astfel ca motoarele de căutare să îl poată vedea. În cazul în care site-ul dvs. utilizează Flash sau PDF-uri, asigurați-vă că citiți ultimele cele mai bune practici, astfel ca motoarele de căutare sa poată accesa cu crawlere acel conținut și să dea credit site-ul dvs.

6. Concentrați-vă pe Meta datele dvs.

Conținutul de pe site-ul dvs. trebuie să aibă etichete titlu și descrieri meta.

– Cuvintele cheie Meta sunt destul de mult ignorate de motoarele de căutare în zilele noastre, dar dacă totuși le folosiți, asigurați-vă că vorbesc în mod specific de acea pagină și că aceasta este de asemenea formatata corect.

– Descrierea dvs. meta ar trebui să fie unica și, de asemenea, să vorbească despre acea pagină. Duplicatele în metadescrieri dela o pagină la alta va face ca siteul să nu ajungă nicăieri.

Tag-urile Titlu ar trebui să fie, de asemenea unice! Gândește-te la titlul ca și la un anunț de 4-8 cuvinte, cele mai bune pentru a atrage clienți pe site, astfel încât aceștia să își dorească să facă clic și mai mult.

Pe scurt

Să va gândiți la SEO întotdeauna ca la cel mai important lucru, și să urmați întotdeauna cele mai bune practici. Dacă săriți peste elementele de bază SEO atunci site-ului dvs. va fi groaznic și vă va împiedica să maximizați complet oportunitățile de venituri.

Despre noi și blog-ul nostru

Suntem o agenție de servicii complete care oferă soluții de marketing digital convingătoare. Soluțiile noastre câștigătoare și experiența vă vor ajuta la obținerea unor rezultate excelente în mai multe domenii-cheie.

Abonează-te la newsletter!

Consultanță SEO la 30 €

Vă oferim servicii profesionale de SEO care ajută site-urile să-și mărească numărul de căutări organice și să concureze pentru prima pagină în Google -  Top 10 la cuvinte cheie extrem de competitive. Dorești să primești o analiză detaliată a site-ului tău? Vrei ca specialiștii noștri să-ți dea sfaturi despre ce anume trebuie făcut pentru ca afacerea ta să crească în motoarele de căutare? Atunci cere o consultație SEO la prețul de 30 €. Vei primi raportul complet și analiza SEO a site-ului tău.

SEO

Promovare în Google

Mai multe articole de pe blog

Vezi toate articolele